Zapytanie ofertowe nr 3/08/2018/2.1 (kompleksowa budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex)
Przejdź do sekcji „PYTANIA I ODPOWIEDZI dot. ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 3/08/2018/2.1„
Łomianki, 13.08.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/08/2018/2.1
W związku z realizacją przez Metrum Cryoflex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Blizne Łaszczyńskiego, ul. Zielna 29, projektu pt: „Centrum Badawczo-Rozwojowe Metrum Cryoflex – zaawansowane technologie w medycynie” nr POIR.02.01.00-00-0134/17 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020, Poddziałanie 2.1 „Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw, Inteligentny Rozwój”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Zamawiający jest podmiotem niezobowiązanym do stosowania ustawy o PZP.
Niniejsze postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z Zasadą Konkurencyjności, której obowiązek stosowania wynika z „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2010”.
Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpiło poprzez umieszczenie zapytania w bazie konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.metrum.com.pl Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest dwuetapowe.
Pierwszy etap obejmuje ocenę zgłoszonych ofert w oparciu o kryteria wyboru oferty oraz sposób/kryteria dokonywania oceny.
Drugi etap będzie obejmował negocjacje z dwoma Oferentami, którzy złożyli kolejno najwyżej punktowane oferty spośród wszystkich ocenianych w toku postępowania, których Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach. O terminie przeprowadzenia negocjacji Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą mailową w terminie do 3 dni od sporządzenia protokołu oceny ofert, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem przed wyznaczonym terminem przeprowadzenia negocjacji.
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
METRUM CRYOFLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Blizne Łaszczyńskiego, ul. Zielna 29, 05-082 Stare Babice
NIP 5272320862, Regon 016446427
KRS 0000294405
Adres korespondencyjny:
Ul. Kolejowa 16, 05-092 Łomianki
II. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:
Imię i nazwisko: Iwona Oliszewska e-mail: iwona.oliszewska@metrum.com.pl telefon: 508 112743
Imię i nazwisko: Alicja Ziarkowska e-mail: alicja.ziarkowska@metrum.com.pl telefon: 501 220023
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Kompleksowa budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew. 238/2 (0031 PGR Szeligi, gm. Ożarów Mazowiecki) zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi.
W skład przedmiotu zamówienia ponadto wchodzą pozostałe prace towarzyszące mające na celu kompleksowe, prawidłowe zrealizowanie zadania, tj. m.in.:
- wykonanie zaplecza budowy, w tym zapewnienie pomieszczenia socjalnego dla pracowników Zamawiającego nadzorujących prace budowlane;
- wykonanie niezbędnych przyłączy do zaplecza budowy;
- zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej;
- ponoszenie opłat za media na budowie (woda; kanalizacja, prąd, śmieci, ogrzewanie, ochrona, itp.)
- zapewnienie całodobowej ochrony placu budowy;
- zapewnienie kadry technicznej do prowadzenia Inwestycji m.in. kierownik budowy, kierownicy robót;
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu Inwestycji dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysami powykonawczymi w 3 egzemplarzach;
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Jakiekolwiek sformułowania użyte do opisu Przedmiotu Zamówienia mogące wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę użyte zostały tylko i wyłączne w celu określenia minimalnych wymagań technicznych jakich wobec Przedmiotu Zamówienia oczekuje Zamawiający. Ilekroć w opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, tylekroć Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu i będą nadawały się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
Ze względu na duży rozmiar plików – prosimy o przesłanie wniosku o udostępnienie danych wraz z podpisaną umową o poufności, w wersji elektronicznej na adres mailowy: iwona.oliszewska@metrum.com.pl. Wzór umowy o poufności stanowi załącznik nr 5.
Realizacja Przedmiotu Zamówienia musi odbyć się z zachowaniem przepisów prawa budowlanego, zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, decydujące są zapisy w dokumentacji projektowej.
Wymagania gwarancyjne: minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na całość Przedmiotu Zamówienia
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz protokolarnego potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego Inwestycji.
Oferent zobowiązuje się serwisować obiekt przez okres gwarancji na własny koszt. Wszelkie koszty serwisu, przeglądów i gwarancji muszą być wkalkulowane w cenę oferty.
Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy.
IV. WYKLUCZENIA:
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Wnioskodawcą.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji w podmiocie powiązanym,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Z postępowania wykluczeni są Oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub ogłoszono upadłość.
V. KOD CPV:
45000000-7
VI. NAZWA KODU CPV:
Roboty budowlane
VII. KRYTERIA DOSTĘPU:
Ze względu na kompleksowy charakter oraz złożoność usługi Oferent powinien:
- Dysponować odpowiednim sprzętem, urządzeniami i używać materiałów o jakości odpowiadającej właściwym przepisom prawnym, w szczególności przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 1994 Nr 89 poz. 414 z późn.zm.) oraz innym aktom prawnym wydanym na jej podstawie, a także zgodnie z przepisami i normami obowiązującym na w Polsce.
- Posiadać stosowne udokumentowane uprawnienia zgodne z wymaganiami prawa budowlanego.
- Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy rozpoczęli działalność wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie obiektów budowlanych o wartości każdego zamówienia nie niższej niż 5.000.000,00 zł netto, w tym co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem budowę budynku produkcyjno-magazynowo-biurowego o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 z wyodrębnioną częścią biurową, wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi, wentylacyjnymi oraz zagospodarowaniem terenu.
- Nie zalegać z opłatami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
- Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia.
- Zatrudniać osoby przewidziane do wykonania zamówienia (kadra techniczna), które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno–budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia.
VIII. TERMIN REALIZACJI:
Termin realizacji całości Inwestycji (rozumiany jako ukończenie Inwestycji całkowicie i pod każdym względem, oraz uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji oraz innych decyzji i uzgodnień warunkujących przystąpienie do użytkowania Inwestycji zgodnie z przepisami, potwierdzony podpisanym protokołem odbioru końcowego Inwestycji) – do dnia 31.12.2019 r.
Przez wykonanie przedmiotu zamówienia należy rozumieć w szczególności:
- zgłoszenie przez Wykonawcę odbioru wykonanych robót budowlanych instytucjom biorącym udział w dopuszczeniu Inwestycji do użytkowania (PSP, sanepid, PINB, inne organy i instytucje zgodnie z obowiązującymi przepisami);
- uzyskanie ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie całej Inwestycji;
- przekazanie Zamawiającemu Inwestycji do użytkowania;
- przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym.
Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym i wybranym Oferentem zgodnie z warunkami zawartej między stronami umowy.
IX. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
Zapisy umowy będą mogły ulec zmianie w przypadku konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi lub innych czynników związanych z realizacją przedmiotowego projektu, niezależnych od Zamawiającego.
X. OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
Postępowanie przewiduje wykonanie Przedmiotu Zamówienia w systemie generalnego wykonawcy.
XI. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD OFERENTA:
- Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych Oferenta, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenia o spełnianiu kryteriów udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wykaz posiadanych zasobów technicznych – dokument przygotowany przez Oferenta
- Kopie potwierdzonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem min. 2 referencji potwierdzających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie VII 3) (na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego).
- Zaświadczenie ZUS i US o niezaleganiu Oferenta wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,
- Kopia zatwierdzonych sprawozdań finansowych Oferenta za ostatnie 3 lata obrachunkowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa).
- Opinia bankowa o wysokości obrotów na rachunkach Oferenta w ostatnich 6 pełnych miesiącach przed terminem składania ofert (od 01.02.2018 do 31.07.2018) i występowaniu lub niewystępowaniu ewentualnych zajęć sądowych lub administracyjnych.
- Kopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako Załącznik nr 1.
Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta i składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentu rejestrowego Oferenta, musi być załączone w formie oryginału do oferty.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Termin ważności oferty – 90 dni liczonych od daty upływu terminu składania ofert.
Oferta powinna zawierać: dokumenty wymienione w punkcie XI.
Oferty niekompletne i oferty, które wpłyną po upływie terminu wyznaczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, a cena podana w PLN.
Oświadczenia powinny być składane w oryginale, dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na:
Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki
Oraz opisane: „Oferta na budowę Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex”
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Oferent określi cenę całkowitą oferty netto oraz brutto dla przedmiotu zamówienia podając je w zapisie liczbowym i słownym w formularzu oferty, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
- Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego.
- Oferent po określeniu ceny nie może żądać jej podwyższenia nawet gdyby się okazało podczas realizacji, że są konieczne do wykonania przedmiotu umowy:
- roboty tymczasowe,
- prace towarzyszące,
- dodatkowe ilości robót nie ujęte w przedmiarach, które wynikają z projektów albo nie wynikają wyraźnie z opisu robót oraz innych postanowień umownych, ale wynikają z przepisów prawa lub zasad wiedzy technicznej w celu prawidłowego wykonania robót opisanych w projekcie.
- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Cena opisana w pkt 1 jest ceną ryczałtową, musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
- Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (do dwóch miejsc po przecinku), przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego).
XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW:
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
- Przez kryterium „Wartość netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę netto wykazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Wartość netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
gdzie:
Cmin – najniższa zaproponowana cena netto przedmiotu zamówienia Co – cena netto przedmiotu zamówienia zaproponowana w badanej ofercie
PC – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Wartość netto przedmiotu zamówienia”
- Przez kryterium termin realizacji, rozumie się datę przewidywanego zakończenia realizacji zlecenia zgodnie z projektami budowlanymi. Ocena w ramach kryterium „termin realizacji” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
gdzie:
Tmin – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia
To – termin realizacji przedmiotu zamówienia zaproponowany w badanej ofercie
PT – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”
- Przez kryterium okres gwarancji, rozumie się okres przyznanej przez Oferenta gwarancji na usługi objęte niniejszym zapytaniem ofertowym. Ocena w ramach kryterium „okres gwarancji” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
gdzie:
Gmax – najdłuższy okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia Go – okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaproponowany w badanej ofercie
PG – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji” na przedmiot zamówienia
XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać w formie pisemnej, tj. drogą pocztową, kurierem lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 3/08/2018/2.1” na adres: Metrum Cryoflex, ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki.
- Termin składania ofert upływa dnia: 28.08.2018 r. godz. 15.00. UWAGA ZMIANA TERMINU !
- W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową lub kurierską liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: ul. Kolejowa 16a, 05092 Łomianki
- W przypadku ofert dostarczanych osobiście, Zamawiający potwierdzi złożenie oferty w formie pisemnej, z podaniem daty i godziny jej złożenia.
XVI. ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
- Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 3/08/2018/2.1 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
- Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
XVII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
- Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny netto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
- Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w następujący sposób:
- 60% wartości zabezpieczenia zwrócone zostanie na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz protokolarnego potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego Inwestycji;
- 40% wartości zabezpieczenia zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji; zwrócone zostanie na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie 30 dni po upływie okresu rękojmi lub gwarancji, liczonego od dnia zakończenia i bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy oraz usunięciu wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi lub gwarancji.
- Warunkiem dokonania zwrotu zatrzymanych kwot tytułem zabezpieczenia będzie przedstawienie Zamawiającemu pisemnego oświadczenia Oferenta o rozliczeniu zobowiązań wynikających z realizacji Przedmiotu Zamówienia.
XVIII. INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji wycofania się z realizacji projektu w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej (w tym elektronicznej).
- Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
- Zamawiający poinformuje o wynikach postępowania za pośrednictwem swojej strony internetowej oraz prześle informację e-mailem do podmiotów, które złożyły oferty w ramach postepowania.
- Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zamówień uzupełniających z wybranym wykonawcą.
XIX. ZAŁĄCZNIKI:
- Załącznik nr 1 – Wzór oferty
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań Oferenta z Zamawiającym
- Załącznik nr 3 – Oświadczenia inne Oferenta
- Załącznik nr 4 – Wykaz robót
- Załącznik nr 5 – Wniosek o udostępnienie i umowa poufności
- Załącznik nr 6 – Zapytanie ofertowe nr 3 MR wersja do wydruku
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 3/08/2018/2.1
1.
Pytanie:
Czy w ramach przedmiotu zamówienia ma zostać wykonane przez GW wyposażenie hollu wejściowego tj. lada recepcyjna, szafa w zabudowie, fotele, sofa, donice na rośliny? Jeśli tak, proszę o wykaz wyposażenia oraz specyfikację standardu.
Odpowiedź:
Przedmiot zamówienie nie obejmuje wyposażenia holu wejściowego.
2.
Pytanie:
Czy wycieraczki systemowe są w zakresie przedmiotu zamówienia?
Odpowiedź:
Wycieraczki systemowe są w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.
Pytanie:
Czy ścianka z paneli 3D w recepcji za ladą recepcyjną ma zostać wykonana przez GW? Jeśli tak, proszę o specyfikacje materiału
Odpowiedź:
Ścianka z paneli 3D w recepcji nie jest częścią przedmiotu zamówienia.
4.
Czy wykonanie logo firmy znajdujące się na ścianie recepcji jest w zakresie przedmiotu zamówienia. Jeśli tak, proszę o podanie specyfikacji jego wykonania.
Odpowiedź:
Wykonanie logo firmy na ścianie recepcji nie jest częścią przedmiotu zamówienia.
5.
Pytanie:
Proszę o przesunięcie terminu składania ofert na 31.08.2018 r.
Odpowiedź: Na wniosek Oferenta, Zamawiający zmienia termin składania ofert.
Nowy termin to: 31.08.2018 r. godzina 15.00
6.
Pytanie:
Czy w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi wykonanie stacji transformatorowej? Jeżeli tak proszę o uzupełnienie projektu stacji.
Odpowiedź:
Wykonanie stacji transformatorowej wchodzi w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy.
Projekt stacji transformatorowej powstaje po wydaniu przez właściwy Zakład Energetyczny warunków przyłączenia obiektu. Zamawiający wystąpił o wydanie warunków w kwietniu 2018r. i nadal oczekuje na ich wydanie.
7.
Pytanie:
Czy w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi dostawa i montaż szafek systemowych do szatni?
Odpowiedź:
Nie, w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy nie wchodzi dostawa i montaż szafek systemowych.
8.
Pytanie:
Czy w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi wykonanie docelowego ogrodzenia wokół terenu inwestycji? Jeżeli tak proszę o podanie parametrów ogrodzenia.
Odpowiedź:
Tak, w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi wykonanie docelowego ogrodzenia wokół terenu inwestycji.
Zamawiający przewiduje ogrodzenie systemowe z elementów prefabrykowanych wysokości maksymalnej 1.80m od poziomu terenu z cokołem w kolorze grafitowym. Długość ogrodzenia 287,00mb. Brama przesuwna kolor grafitowy szerokość bramy 6,90m.
9.
Pytanie:
Zgodnie z projektem w wielu pomieszczeniach nie przewidziano sufitów podwieszanych, nie określono jednak jak mają być wykończone stropy na tych powierzchniach. Nie ma na ten temat wzmianki na rysunkach, w opisie ani w przedmiarze. Prosimy o informację jak mają być wykończone stropy w pomieszczeniach, gdzie nie przewidziano sufitów podwieszanych.
Odpowiedź:
W pomieszczeniach, gdzie nie zostały zaprojektowane sufity podwieszane, Zamawiający przewiduje strop żelbetowy.