Zapytanie ofertowe nr 3/08/2018/2.1 (kompleksowa budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex)

Przejdź do sekcji „PYTANIA I ODPOWIEDZI dot. ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 3/08/2018/2.1

 Łomianki, 13.08.2018r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/08/2018/2.1

 

W związku z realizacją przez Metrum Cryoflex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Blizne Łaszczyńskiego, ul. Zielna 29, projektu pt: „Centrum Badawczo-Rozwojowe Metrum Cryoflex – zaawansowane technologie w medycynie” nr POIR.02.01.00-00-0134/17 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020, Poddziałanie 2.1 „Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw, Inteligentny Rozwój”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Zamawiający jest podmiotem niezobowiązanym do stosowania ustawy o PZP.

 

Niniejsze postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z Zasadą Konkurencyjności, której obowiązek stosowania wynika z „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2010”.

Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpiło poprzez umieszczenie zapytania w bazie konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/  oraz na stronie internetowej Zamawiającego:  www.metrum.com.pl Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest dwuetapowe.

Pierwszy etap obejmuje ocenę zgłoszonych ofert w oparciu o kryteria wyboru oferty oraz sposób/kryteria dokonywania oceny.

Drugi etap będzie obejmował negocjacje z dwoma Oferentami, którzy złożyli kolejno najwyżej punktowane oferty spośród wszystkich ocenianych w toku postępowania, których Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach. O terminie przeprowadzenia negocjacji Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą mailową w terminie do 3 dni od sporządzenia protokołu oceny ofert, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem przed wyznaczonym terminem przeprowadzenia negocjacji.

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

 

METRUM CRYOFLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Blizne Łaszczyńskiego, ul. Zielna 29, 05-082 Stare Babice
NIP 5272320862, Regon 016446427

KRS 0000294405

 

Adres korespondencyjny:
Ul. Kolejowa 16, 05-092 Łomianki

II. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Imię i nazwisko: Iwona Oliszewska e-mail: iwona.oliszewska@metrum.com.pl telefon: 508 112743

 

Imię i nazwisko: Alicja Ziarkowska e-mail: alicja.ziarkowska@metrum.com.pl telefon: 501 220023

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Kompleksowa budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew. 238/2 (0031 PGR Szeligi, gm. Ożarów Mazowiecki) zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi.

W skład przedmiotu zamówienia ponadto wchodzą pozostałe prace towarzyszące mające na celu kompleksowe, prawidłowe zrealizowanie zadania, tj. m.in.:

  • wykonanie zaplecza budowy, w tym zapewnienie pomieszczenia socjalnego dla pracowników Zamawiającego nadzorujących prace budowlane;
  • wykonanie niezbędnych przyłączy do zaplecza budowy;
  • zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej;
  • ponoszenie opłat za media na budowie (woda; kanalizacja, prąd, śmieci, ogrzewanie, ochrona, itp.)
  • zapewnienie całodobowej ochrony placu budowy;
  • zapewnienie kadry technicznej do prowadzenia Inwestycji m.in. kierownik budowy, kierownicy robót;
  • wykonanie i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu Inwestycji dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysami powykonawczymi w 3 egzemplarzach;

 

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.

Jakiekolwiek sformułowania użyte do opisu Przedmiotu Zamówienia mogące wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę użyte zostały tylko i wyłączne w celu określenia minimalnych wymagań technicznych jakich wobec Przedmiotu Zamówienia oczekuje Zamawiający. Ilekroć w opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, tylekroć Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu i będą nadawały się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
Ze względu na duży rozmiar plików – prosimy o przesłanie wniosku o udostępnienie danych wraz z podpisaną umową o poufności, w wersji elektronicznej na adres mailowy: iwona.oliszewska@metrum.com.pl. Wzór umowy o poufności stanowi załącznik nr 5.

 

Realizacja Przedmiotu Zamówienia musi odbyć się z zachowaniem przepisów prawa budowlanego, zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.

W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, decydujące są zapisy w dokumentacji projektowej.

Wymagania gwarancyjne: minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na całość Przedmiotu Zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz protokolarnego potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego Inwestycji.

Oferent zobowiązuje się serwisować obiekt przez okres gwarancji na własny koszt. Wszelkie koszty serwisu, przeglądów i gwarancji muszą być wkalkulowane w cenę oferty.

Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy.

IV. WYKLUCZENIA:

  1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Wnioskodawcą.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji w podmiocie powiązanym,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. Z postępowania wykluczeni są Oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub ogłoszono upadłość.

V. KOD CPV:

45000000-7

VI. NAZWA KODU CPV:

Roboty budowlane

VII. KRYTERIA DOSTĘPU:

Ze względu na kompleksowy charakter oraz złożoność usługi Oferent powinien:

  1. Dysponować odpowiednim sprzętem, urządzeniami i używać materiałów o jakości odpowiadającej właściwym przepisom prawnym, w szczególności przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 1994 Nr 89 poz. 414 z późn.zm.) oraz innym aktom prawnym wydanym na jej podstawie, a także zgodnie z przepisami i normami obowiązującym na w Polsce.
  2. Posiadać stosowne udokumentowane uprawnienia zgodne z wymaganiami prawa budowlanego.
  3. Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy rozpoczęli działalność wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie obiektów budowlanych o wartości każdego zamówienia nie niższej niż 5.000.000,00 zł netto, w tym co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem budowę budynku produkcyjno-magazynowo-biurowego o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 z wyodrębnioną częścią biurową, wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi, wentylacyjnymi oraz zagospodarowaniem terenu.
  4. Nie zalegać z opłatami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
  5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia.
  6. Zatrudniać osoby przewidziane do wykonania zamówienia (kadra techniczna), które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno–budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia.

VIII. TERMIN REALIZACJI:

Termin realizacji całości Inwestycji (rozumiany jako ukończenie Inwestycji całkowicie i pod każdym względem, oraz uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji oraz innych decyzji i uzgodnień warunkujących przystąpienie do użytkowania Inwestycji zgodnie z przepisami, potwierdzony podpisanym protokołem odbioru końcowego Inwestycji) – do dnia 31.12.2019 r.

Przez wykonanie przedmiotu zamówienia należy rozumieć w szczególności:

  • zgłoszenie przez Wykonawcę odbioru wykonanych robót budowlanych instytucjom biorącym udział w dopuszczeniu Inwestycji do użytkowania (PSP, sanepid, PINB, inne organy i instytucje zgodnie z obowiązującymi przepisami);
  • uzyskanie ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie całej Inwestycji;
  • przekazanie Zamawiającemu Inwestycji do użytkowania;
  • przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym.

Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym i wybranym Oferentem zgodnie z warunkami zawartej między stronami umowy.

IX. WARUNKI ZMIANY UMOWY:

Zapisy umowy będą mogły ulec zmianie w przypadku konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi lub innych czynników związanych z realizacją przedmiotowego projektu, niezależnych od Zamawiającego.

X. OFERTY CZĘŚCIOWE:

Zamawiający          nie        dopuszcza        możliwości       składania        ofert    częściowych    lub wariantowych.

Postępowanie przewiduje wykonanie Przedmiotu Zamówienia w systemie generalnego wykonawcy.

XI. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD OFERENTA:

  1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
  2. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych Oferenta, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  4. Oświadczenia o spełnianiu kryteriów udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  5. Wykaz posiadanych zasobów technicznych – dokument przygotowany przez Oferenta
  6. Kopie potwierdzonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem min. 2 referencji potwierdzających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie VII 3) (na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego).
  7. Zaświadczenie ZUS i US o niezaleganiu Oferenta wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,
  8. Kopia zatwierdzonych sprawozdań finansowych Oferenta za ostatnie 3 lata obrachunkowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa).
  9. Opinia bankowa o wysokości obrotów na rachunkach Oferenta w ostatnich 6 pełnych miesiącach przed terminem składania ofert (od 01.02.2018 do 31.07.2018) i występowaniu lub niewystępowaniu ewentualnych zajęć sądowych lub administracyjnych.
  10. Kopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako Załącznik nr 1.

Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta i składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentu rejestrowego Oferenta, musi być załączone w formie oryginału do oferty.

Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.  Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Termin ważności oferty – 90 dni liczonych od daty upływu terminu składania ofert.

Oferta powinna zawierać: dokumenty wymienione w punkcie XI.

Oferty niekompletne i oferty, które wpłyną po upływie terminu wyznaczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, a cena podana w PLN.

Oświadczenia powinny być składane w oryginale, dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.

Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na:

Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki

Oraz opisane: „Oferta na budowę Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex”

W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie.

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

  1. Oferent określi cenę całkowitą oferty netto oraz brutto dla przedmiotu zamówienia podając je w zapisie liczbowym i słownym w formularzu oferty, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
  2. Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego.
  3. Oferent po określeniu ceny nie może żądać jej podwyższenia nawet gdyby się okazało podczas realizacji, że są konieczne do wykonania przedmiotu umowy:
    1. roboty tymczasowe,
    2. prace towarzyszące,
    3. dodatkowe ilości robót nie ujęte w przedmiarach, które wynikają z projektów albo nie wynikają wyraźnie z opisu robót oraz innych postanowień umownych, ale wynikają z przepisów prawa lub zasad wiedzy technicznej w celu prawidłowego wykonania robót opisanych w projekcie.
  4. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
  5. Cena opisana w pkt 1 jest ceną ryczałtową, musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
  6. Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (do dwóch miejsc po przecinku), przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego).

XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW:

Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:

 

Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:

 

  1. Przez kryterium „Wartość netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę netto wykazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Wartość netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

 

gdzie:

Cmin – najniższa zaproponowana cena netto przedmiotu zamówienia Co – cena netto przedmiotu zamówienia zaproponowana w badanej ofercie
PC – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Wartość netto przedmiotu zamówienia”

 

  1. Przez kryterium termin realizacji, rozumie się datę przewidywanego zakończenia realizacji zlecenia zgodnie z projektami budowlanymi. Ocena w ramach kryterium „termin realizacji” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

 

gdzie:

Tmin – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia
To – termin realizacji przedmiotu zamówienia zaproponowany w badanej ofercie
PT – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”

 

  1. Przez kryterium okres gwarancji, rozumie się okres przyznanej przez Oferenta gwarancji na usługi objęte niniejszym zapytaniem ofertowym. Ocena w ramach kryterium „okres gwarancji” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

 

 

gdzie:

Gmax – najdłuższy okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia Go – okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaproponowany w badanej ofercie
PG – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji” na przedmiot zamówienia

XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać w formie pisemnej, tj. drogą pocztową, kurierem lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 3/08/2018/2.1” na adres:  Metrum Cryoflex, ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki.

 

  1. Termin składania ofert upływa dnia: 28.08.2018 r. godz. 15.00. UWAGA ZMIANA TERMINU !
  2. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową lub kurierską liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: ul. Kolejowa 16a, 05092 Łomianki
  3. W przypadku ofert dostarczanych osobiście, Zamawiający potwierdzi złożenie oferty w formie pisemnej, z podaniem daty i godziny jej złożenia.

XVI. ODRZUCENIE OFERTY:

Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:

  1. Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
  2. Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 3/08/2018/2.1 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
  3. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.

XVII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:

  1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny netto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  2. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w następujący sposób:
  3. 60% wartości zabezpieczenia zwrócone zostanie na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz protokolarnego potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego Inwestycji;
  4. 40% wartości zabezpieczenia zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji; zwrócone zostanie na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie 30 dni po upływie okresu rękojmi lub gwarancji, liczonego od dnia zakończenia i bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy oraz usunięciu wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi lub gwarancji.
  5. Warunkiem dokonania zwrotu zatrzymanych kwot tytułem zabezpieczenia będzie przedstawienie Zamawiającemu pisemnego oświadczenia Oferenta o rozliczeniu zobowiązań wynikających z realizacji Przedmiotu Zamówienia.

XVIII. INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji wycofania się z realizacji projektu w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego.
  3. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej (w tym elektronicznej).
  4. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
  5. Zamawiający poinformuje o wynikach postępowania za pośrednictwem swojej strony internetowej oraz prześle informację e-mailem do podmiotów, które złożyły oferty w ramach postepowania.
  6. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
  7. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  8. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zamówień uzupełniających z wybranym wykonawcą.

 

XIX. ZAŁĄCZNIKI:


PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 3/08/2018/2.1

1.

Pytanie:

Czy w ramach przedmiotu zamówienia ma zostać wykonane przez GW wyposażenie hollu wejściowego tj. lada recepcyjna, szafa w zabudowie, fotele, sofa, donice na rośliny? Jeśli tak, proszę o wykaz wyposażenia oraz specyfikację standardu.

Odpowiedź:

Przedmiot zamówienie nie obejmuje wyposażenia holu wejściowego.

2.

Pytanie:

Czy wycieraczki systemowe są w zakresie przedmiotu zamówienia?

Odpowiedź:

Wycieraczki systemowe są w zakresie przedmiotu zamówienia.

3.

Pytanie:

Czy ścianka z paneli 3D w recepcji za ladą recepcyjną ma zostać wykonana przez GW? Jeśli tak, proszę o specyfikacje materiału

Odpowiedź:

Ścianka z paneli 3D w recepcji nie jest częścią przedmiotu zamówienia.

4.

Pytanie:

Czy wykonanie logo firmy znajdujące się na ścianie recepcji jest w zakresie przedmiotu zamówienia. Jeśli tak, proszę o podanie specyfikacji jego wykonania.

Odpowiedź:

Wykonanie logo firmy na ścianie recepcji nie jest częścią przedmiotu zamówienia.

5.

Pytanie:
Proszę o przesunięcie terminu składania ofert na 31.08.2018 r.

Odpowiedź: Na wniosek Oferenta, Zamawiający zmienia termin składania ofert.
Nowy termin to: 31.08.2018 r. godzina 15.00

6.

Pytanie:

Czy w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi wykonanie stacji transformatorowej? Jeżeli tak proszę o uzupełnienie projektu stacji.

Odpowiedź:

Wykonanie stacji transformatorowej wchodzi w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy.

Projekt stacji transformatorowej powstaje po wydaniu przez właściwy Zakład Energetyczny warunków przyłączenia obiektu. Zamawiający wystąpił o wydanie warunków w kwietniu 2018r. i nadal oczekuje na ich wydanie.

7.

Pytanie:

Czy w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi dostawa i montaż szafek systemowych do szatni?

Odpowiedź:

Nie, w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy nie wchodzi dostawa i montaż szafek systemowych.

8.

Pytanie:

Czy w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi wykonanie docelowego ogrodzenia wokół terenu inwestycji? Jeżeli tak proszę o podanie parametrów ogrodzenia.

Odpowiedź:

Tak, w zakres realizacji Generalnego Wykonawcy wchodzi wykonanie docelowego ogrodzenia wokół terenu inwestycji.

Zamawiający przewiduje ogrodzenie systemowe z elementów prefabrykowanych wysokości maksymalnej 1.80m od poziomu terenu z cokołem w kolorze grafitowym. Długość ogrodzenia 287,00mb. Brama przesuwna kolor grafitowy szerokość bramy 6,90m.

9.

Pytanie:

Zgodnie z projektem w wielu pomieszczeniach nie przewidziano sufitów podwieszanych, nie określono jednak jak mają być wykończone stropy na tych powierzchniach. Nie ma na ten temat wzmianki na rysunkach, w opisie ani w przedmiarze. Prosimy o informację jak mają być wykończone stropy w pomieszczeniach, gdzie nie przewidziano sufitów podwieszanych.

Odpowiedź:

W pomieszczeniach, gdzie nie zostały zaprojektowane sufity podwieszane, Zamawiający przewiduje strop żelbetowy.