Zapytanie ofertowe na dostawę unitu stomatologicznego do wykonania badań klinicznych unitu ze zintegrowanym generatorem ozonu

Blizne Łaszczyńskiego, 13.10.2017 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA:

Dostawę unitu stomatologicznego do wykonania badań klinicznych unitu stomatologicznego ze zintegrowanym generatorem ozonu. 

 

Nr postępowania: 01/10/2017 w zakresie realizacji projektu nr POIR.01.01.01-00-2079/15, pt: „Innowacyjny system do kompleksowej ozonoterapii stomatologicznej oraz dekontaminacji unitu przy wykorzystaniu wysokiego stężenia ozonu w różnych formach” na realizację którego Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp. k. uzyskała dofinansowanie w ramach działania 1.1.1 PO IR.

 

1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

METRUM CRYOFLEX Sp. z o.o., Sp. K.
ul. Zielna 29
05-082 Blizne Łaszczyńskiego k. W-wy
Tel: +48 22 3313-750, 3313-830 (centrala)
Fax: +48 22 33-13-766
E-mail: biuro@metrum.com.pl
WWW: http://metrum.com.pl

 

2. Opis przedmiotu zamówienia                                         

 

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

Dostawa elementów unitów stomatologicznych:

  • STOLIK NARZĘDZIOWY LEKARZA ( szt.2)

wyposażenie stolika:

– dmuchawka 3-funkcyjna prosta ze zdejmowaną osłoną zewnętrzną do sterylizacji w autoklawie

– rękaw turbinowy ze światłem + końcówka turbinowa z szybkozłączką , oświetleniem LED, czterodrożny spray

– rękaw mikrosilnika ze światłem + bezszczotkowy mikrosilnik elektryczny z oświetleniem LED ,

– kątnica z wewnętrznym chłodzeniem z przełożeniem  1:1 z światłem z możliwością wymiany główki bez użycia narzędzi

– skaler ultradźwiękowy (w zestawie min. 3 tipy, klucz dynamometryczny)

– lampa polimeryzacyjna LED, wybór czasu pracy 10 – 20 – 30 s., obrotowy światłowód

– podkładka silikonowa pod narzędzia

– obrotowa tacka nierdzewna pod stolikiem  lekarza

– zdejmowana osłona uchwytu stolika lekarza z możliwością sterylizacji w autoklawie

– wyświetlacz dotykowy z możliwością instalacji po prawej i lewej stronie stolika lekarza oraz możliwością regulacji nachylenia

– hamulec mechaniczny ramienia pantograficznego stolika lekarza

– elektroniczna regulacja chłodzenia narzędzi  na stoliku lekarza

funkcje dostępne ze stolika lekarza:

– możliwość wyświetlania zdjęć RTG w wersji cyfrowej na wyświetlaczu stolika lekarza

– możliwość podłączenia zewnętrznej pamięci za pomocą złącza USB

– możliwość zaprogramowania parametrów pracy końcówek dla min. 4 lekarzy

– możliwość włączenia/wyłączenia spraju w końcówkach

– możliwość włączenia/wyłączenia oświetlenia w końcówkach ze światłem

– regulacja ilości obrotów mikrosilnika

– napełnianie kubka

– opłukiwanie misy

– sterowanie fotelem

 

  • BLOK SPLUWACZKI (zawieszony na fotelu) ( szt.2)

wyposażenie:

– ślinociąg zasilany sprężonym powietrzem

– ssak chirurgiczny

– unit wyposażony w separator ssaka z możliwością podłączenia suchej pompy ssącej

– odchylany blok spluwaczki o kąt min 90 stopni

– odchylane o kąt min. 130 stopni ramię misy spluwaczki

– misa spluwaczki porcelanowa z możliwością łatwego demontażu

– sterowanie napełnianiem kubka i opłukiwaniem misy

– zamknięty układ wody destylowanej do chłodzenia narzędzi na stoliku lekarza (butla zamontowana wewnątrz bloku spluwaczki)

 

  • Lampa oświetleniowa LED ( szt.2)

– płynna regulacja natężenia światła w zakresie min 8000 – 30 000 LUX

– uruchamianie lampy bezdotykowe (SENSOR) oraz z pulpitu lekarza

– regulacja głowicy lampy w 3 płaszczyznach

– zdejmowana osłona uchwytu głowicy z możliwością sterylizacji w autoklawie

 

  • STEROWNIK NOŻNY (wielofunkcyjny, wspólny do unitu i fotela) ( szt.2)

funkcje sterownika:

– uruchamianie końcówek

– przedmuch „chipblower”

– płynna regulacja obrotów mikrosilnika i mocy skalera

– sterowanie fotelem

– przełączanie  kierunku obrotów mikrosilnika

–  włączanie/wyłączanie spraju w końcówkach

– napełnianie kubka i opłukiwanie misy

 

  • FOTEL ( szt.2)

wyposażenie:

– siłowniki elektromechaniczne

– podłokietnik lewy

– zagłówek regulowany w trzech płaszczyznach z blokadą mechaniczną

– wyłączniki bezpieczeństwa w podstawie fotela oraz w oparciu

– bezszwowa tapicerka

– min. 4 programowane pozycje pracy fotela dla każdego lekarza

 

  • KOMPRESOR( szt.2)

– zbiornik min. 24L

– wydajność min. 60 l/min przy ciśnieniu 5BAR

– zasilanie 230V

– głośność max. 70dB

 

  • POMPA SSĄCA( szt.2)

– sucha

– wydajność min. 1200 l/min

– zasilanie 230V

 

 

  •                KRZESEŁKO LEKARZA( szt.2)

Dostawca w ramach oferty dokona przygotowania do montażu w miejscu pracy urządzenia.

  1. Rodzaj zamówienia: urządzenia stomatologiczne
  2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Dostawę elementów unitu stomatologicznego do wykonania prototypu unitu stomatologicznego ze zintegrowanym generatorem ozonu.

 

Bardziej szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia Metrum Cryoflex udzielić może po podpisaniu przez zainteresowanych złożeniem oferty, oświadczenia o zachowaniu poufności.

 

  1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33126000-9

 

3. Termin wykonania zamówienia

 

Termin realizacji zamówienia: do uzgodnienia w umowie z wybranym wykonawcą (nie później niż do 31.10.2017).

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.

  1. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub  osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)            uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b)            posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c)            pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d)            pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.

 

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni warunku zostanie odrzucony w postępowaniu.

 

5. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zapytania ofertowego

 

Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN w EUR lub USD.

 

6. Opis sposobu przygotowania oferty

 

  1. Wymagania podstawowe
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta powinna być przygotowana w języku polskim lub angielskim.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

  1. Forma oferty
  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, faksowej lub elektronicznej (scan).
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

  1. Elementy oferty

Kompletna oferta powinna zawierać co najmniej czas realizacji, termin płatności, harmonogram.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

 

  1. Konrad Wójtowicz, tel: 502 327 874, e-mail: Konrad.wojtowicz@metrum.com.pl

 

8. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną, faxem bądź pocztą tradycyjną na adres: ul. Zielna 29, 05-382 Blizne Łaszczyńskiego fax. 22 33 13 766; e-mail:             Konrad.wojtowicz@metrum.com.pl, lub Grzegorz.Karlinski@metrum.com.pl

 

do dnia 27.10.2017 do godz. 23.59

Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

 

9. Kryteria oceny ofert

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
  2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

 

Kryterium

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta

za dane kryterium

Cena

90 punktów

Czas realizacji

10 punktów

 

3.            Zasady oceny kryterium „Cena” (C).

W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:

Pi (C) =  (Cmin / Ci)  • Max  (C)

gdzie:

Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”;
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
Ci cena oferty „i”;
Max (C) maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”, tj. 90 punktów.

 

4.            Zasady oceny kryterium „Czas realizacji” (Q).

Zastosowana zostanie metoda porównawcza ofert dystrybutorów względem siebie – termin realizacji zamówenia.

5. Ostateczna ocena punktowa oferty

Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.

 

10. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników

  1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  1. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

  1. Ogłoszenie wyników postępowania.

Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postepowania
w formie elektronicznej na adres e-mail wskazny w ofercie, nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

 

11. Odrzucenie wykonawcy

Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:

  1. w przypadku niespełniania warunków udziału w postępowaniu;
  2. w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
  3. w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
  4. w przypadku powiązania Wykonawcy z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

12. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub poprzez e-mail.

 

13. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zamówienia.

 

14. Pozostałe informacje

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail, fax), jak również zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego.

Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.

  1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym.
    O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamówień uzupełniających z wybranym wykonawcą.