Zapytanie Ofertowe nr 2/05/2018/2.1 (kompleksowa budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex)
-
Przejdź do sekcji „PYTANIA I ODPOWIEDZI dot. ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 2/05/2018/2.1”
Łomianki, 18.05.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/05/2018/2.1
W związku z realizacją przez Metrum Cryoflex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Blizne Łaszczyńskiego k. Warszawy, ul. Zielna 29, projektu pt: „Centrum Badawczo-Rozwojowe Metrum Cryoflex – zaawansowane technologie w medycynie” nr POIR.02.01.00-00-0134/17 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020, Poddziałanie 2.1 „Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw, Inteligentny Rozwój”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Zamawiający jest podmiotem niezobowiązanym do stosowania ustawy o PZP.
Niniejsze postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z Zasadą Konkurencyjności, której obowiązek stosowania wynika z „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, europejskiego Funduszu Społecznego oraz funduszu Spójności na lata 2014-2010”.
Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpiło poprzez umieszczenie zapytania w bazie konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.metrum.com.pl
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest dwuetapowe.
Pierwszy etap obejmuje ocenę zgłoszonych ofert w oparciu o kryteria wyboru oferty oraz sposób/kryteria dokonywania oceny.
Drugi etap będzie obejmował negocjacje z dwoma Oferentami, którzy złożyli kolejno najwyżej punktowane oferty spośród wszystkich ocenianych w toku postępowania, których Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach. O terminie przeprowadzenia negocjacji Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą mailową w terminie do 3 dni od sporządzenia protokołu oceny ofert, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem przed wyznaczonym terminem przeprowadzenia negocjacji.
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
METRUM CRYOFLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Ul. Zielna 29, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego
NIP 5272320862, Regon 016446427
KRS 0000294405
Adres korespondencyjny:
Ul. Kolejowa 16, 05-092 Łomianki
II. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:
Imię i nazwisko: Iwona Oliszewska
e-mail: iwona.oliszewska@metrum.com.pl
telefon: 508 112743
Imię i nazwisko: Alicja Ziarkowska
e-mail: alicja.ziarkowska@metrum.com.pl
telefon: 501 220023
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Kompleksowa budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew. 238/2 (0031 PGR Szeligi, gm. Ożarów Mazowiecki) zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi.
W skład przedmiotu zamówienia ponadto wchodzą pozostałe prace towarzyszące mające na celu kompleksowe, prawidłowe zrealizowanie zadania, tj. m.in.:
- wykonanie zaplecza budowy, w tym zapewnienie pomieszczenia socjalnego dla pracowników Zamawiającego nadzorujących prace budowlane;
- wykonanie niezbędnych przyłączy do zaplecza budowy;
- zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej;
- ponoszenie opłat za media na budowie (woda; kanalizacja, prąd, śmieci, ogrzewanie, ochrona, itp.)
- zapewnienie całodobowej ochrony placu budowy;
- zapewnienie kadry technicznej do prowadzenia Inwestycji m.in. kierownik budowy, kierownicy robót;
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu Inwestycji dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysami powykonawczymi w 3 egzemplarzach;
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Jakiekolwiek sformułowania użyte do opisu Przedmiotu Zamówienia mogące wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę użyte zostały tylko i wyłączne w celu określenia minimalnych wymagań technicznych jakich wobec Przedmiotu Zamówienia oczekuje Zamawiający. Ilekroć w opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, tylekroć Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu i będą nadawały się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
Ze względu na duży rozmiar plików – prosimy o przesłanie wniosku o udostępnienie danych wraz z podpisaną umową o poufności, w wersji elektronicznej na adres mailowy: iwona.oliszewska@metrum.com.pl. Wzór umowy o poufności stanowi załącznik nr 5.
Realizacja Przedmiotu Zamówienia musi odbyć się z zachowaniem przepisów prawa budowlanego, zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, decydujące są zapisy w dokumentacji projektowej.
Wymagania gwarancyjne: minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na całość Przedmiotu Zamówienia
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz protokolarnego potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego Inwestycji.
Oferent zobowiązuje się serwisować obiekt przez okres gwarancji na własny koszt.
Wszelkie koszty serwisu, przeglądów i gwarancji muszą być wkalkulowane w cenę oferty.
Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy.
IV. WYKLUCZENIA:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Wnioskodawcą.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji w podmiocie powiązanym,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wykluczeni są Oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub ogłoszono upadłość.
V. KOD CPV:
45000000-7
VI. NAZWA KODU CPV:
Roboty budowlane
VII. KRYTERIA DOSTĘPU:
Ze względu na kompleksowy charakter oraz złożoność usługi Oferent powinien:
- Dysponować odpowiednim sprzętem, urządzeniami i używać materiałów o jakości odpowiadającej właściwym przepisom prawnym, w szczególności przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 1994 Nr 89 poz. 414 z późn.zm.) oraz innym aktom prawnym wydanym na jej podstawie, a także zgodnie z przepisami i normami obowiązującym na w Polsce.
- Posiadać stosowne udokumentowane uprawnienia zgodne z wymaganiami prawa budowlanego.
- Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy rozpoczęli działalność wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli, co najmniej 5 zamówień, które obejmowały swoim zakresem budowę budynku produkcyjno-magazynowo-biurowego o kubaturze nie mniejszej niż 20 000,00 m3 z wyodrębnioną częścią biurową, wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi, wentylacyjnymi oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości zamówienia nie niższej niż 6.000.000,00 zł.
- Nie zalegać z opłatami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
- Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia.
- Zatrudniać osoby przewidziane do wykonania zamówienia (kadra techniczna), które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno–budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia.
VIII. TERMIN REALIZACJI:
Termin realizacji całości Inwestycji (rozumiany jako ukończenie Inwestycji całkowicie i pod każdym względem, oraz uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji oraz innych decyzji i uzgodnień warunkujących przystąpienie do użytkowania Inwestycji zgodnie z przepisami, potwierdzony podpisanym protokołem odbioru końcowego Inwestycji) – do dnia 31.12.2019 r.
Przez wykonanie przedmiotu zamówienia należy rozumieć w szczególności:
- zgłoszenie przez Wykonawcę odbioru wykonanych robót budowlanych instytucjom biorącym udział w dopuszczeniu Inwestycji do użytkowania (PSP, sanepid, PINB, inne organy i instytucje zgodnie z obowiązującymi przepisami);
- uzyskanie ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie całej Inwestycji;
- przekazanie Zamawiającemu Inwestycji do użytkowania;
- przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym.
Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym i wybranym Oferentem zgodnie z warunkami zawartej między stronami umowy.
IX. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
Zapisy umowy będą mogły ulec zmianie w przypadku konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi lub innych czynników związanych z realizacją przedmiotowego projektu, niezależnych od Zamawiającego.
X. OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
Postępowanie przewiduje wykonanie Przedmiotu Zamówienia w systemie generalnego wykonawcy.
XX. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD OFERENTA:
- Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych Oferenta, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenia o spełnianiu kryteriów udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wykaz posiadanych zasobów technicznych – dokument przygotowany przez Oferenta
- Kopie potwierdzonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem min. 5 referencji potwierdzających wykonanie przedmiotu zamówienia, który obejmował swoim zakresem budowę budynku produkcyjno-magazynowo-biurowego o kubaturze nie mniejszej niż 20 000,00 m3 z wyodrębnioną częścią biurową, wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi, wentylacyjnymi oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości zamówienia nie niższej niż 6.000.000,00 zł (na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego).
- Zaświadczenie ZUS i US o niezaleganiu Oferenta wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,
- Kopia zatwierdzonych sprawozdań finansowych Oferenta za ostatnie 3 lata obrachunkowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa).
- Opinia bankowa o wysokości obrotów na rachunkach Oferenta w ostatnich 6 pełnych miesiącach przed terminem składania ofert (od 01.11.2017 do 30.04.2018) i występowaniu lub niewystępowaniu ewentualnych zajęć sądowych lub administracyjnych.
- Kopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako Załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta i składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentu rejestrowego Oferenta, musi być załączone w formie oryginału do oferty.
- Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Termin ważności oferty – 90 dni liczonych od daty upływu terminu składania ofert.
- Oferta powinna zawierać: dokumenty wymienione w punkcie XI.
- Oferty niekompletne i oferty, które wpłyną po upływie terminu wyznaczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, a cena podana w PLN.
- Oświadczenia powinny być składane w oryginale, dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
- Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na:
Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki
Oraz opisane: „Oferta na budowę Centrum Badawczo-Rozwojowego Metrum Cryoflex”
- W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Oferent określi cenę całkowitą oferty netto oraz brutto dla przedmiotu zamówienia podając je w zapisie liczbowym i słownym w formularzu oferty, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
- Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego.
- Oferent po określeniu ceny nie może żądać jej podwyższenia nawet gdyby się okazało podczas realizacji, że są konieczne do wykonania przedmiotu umowy:
- roboty tymczasowe,
- prace towarzyszące,
- dodatkowe ilości robót nie ujęte w przedmiarach, które wynikają z projektów albo nie wynikają wyraźnie z opisu robót oraz innych postanowień umownych, ale wynikają z przepisów prawa lub zasad wiedzy technicznej w celu prawidłowego wykonania robót opisanych w projekcie.
- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Cena opisana w pkt 1 jest ceną ryczałtową, musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
- Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (do dwóch miejsc po przecinku), przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego).
XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW:
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
Kryterium | Waga |
1. Wartość netto realizacji przedmiotu | 60% |
2. Termin realizacji | 30% |
3. Okres gwarancji (w miesiącach) | 10% |
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
- Przez kryterium „Wartość netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę netto wykazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Wartość netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
PC = (Cmin / Co) x 60% x 100
gdzie:
Cmin – najniższa zaproponowana cena netto przedmiotu zamówienia
Co – cena netto przedmiotu zamówienia zaproponowana w badanej ofercie
PC – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Wartość netto przedmiotu zamówienia”
- Przez kryterium termin realizacji, rozumie się datę przewidywanego zakończenia realizacji zlecenia zgodnie z projektami budowlanymi. Ocena w ramach kryterium „termin realizacji” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
PT = (Tmin / To) x 30% x 100
gdzie:
Tmin – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia
To – termin realizacji przedmiotu zamówienia zaproponowany w badanej ofercie
PT – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”
- Przez kryterium okres gwarancji, rozumie się okres przyznanej przez Oferenta gwarancji na usługi objęte niniejszym zapytaniem ofertowym. Ocena w ramach kryterium „okres gwarancji” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
PG = (Go / Gmax) x 10% x 100
gdzie:
Gmax – najdłuższy okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
Go – okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaproponowany w badanej ofercie
PG – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji” na przedmiot zamówienia
XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać w formie pisemnej, tj. drogą pocztową, kurierem lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/05/2018/2.1” na adres:
Metrum Cryoflex, ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki.
- Termin składania ofert upływa dnia: 08.06.2018 r., godz.15.00
- W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową lub kurierską liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: ul. Kolejowa 16a, 05-092 Łomianki
- W przypadku ofert dostarczanych osobiście, Zamawiający potwierdzi złożenie oferty w formie pisemnej, z podaniem daty i godziny jej złożenia.
XVI. ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
- Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 2/05/2018/2.1 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
- Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
XVII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
- Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny netto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
- Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w następujący sposób:
- 60% wartości zabezpieczenia zwrócone zostanie na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz protokolarnego potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego Inwestycji;
- 40% wartości zabezpieczenia zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji; zwrócone zostanie na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie 30 dni po upływie okresu rękojmi lub gwarancji, liczonego od dnia zakończenia i bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy oraz usunięciu wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi lub gwarancji.
- Warunkiem dokonania zwrotu zatrzymanych kwot tytułem zabezpieczenia będzie przedstawienie Zamawiającemu pisemnego oświadczenia Oferenta o rozliczeniu zobowiązań wynikających z realizacji Przedmiotu Zamówienia.
XVIII. INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji wycofania się z realizacji projektu w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej (w tym elektronicznej).
- Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
- Zamawiający poinformuje o wynikach postępowania za pośrednictwem swojej strony internetowej oraz prześle informację e-mailem do podmiotów, które złożyły oferty w ramach postepowania.
- Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zamówień uzupełniających z wybranym wykonawcą.
XIX. ZAŁĄCZNIKI:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty – (pobierz plik pdf)
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych Oferenta – (pobierz plik pdf)
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu kryteriów dostępu – (pobierz plik pdf)
- Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Oferenta o parametrach podobnych do tych w niniejszym zapytaniu ofertowym – (pobierz plik pdf)
- Załącznik nr 5 – wniosek o udostępnienie projektu – (pobierz plik pdf)
- Zapytanie Ofertowe nr 2/05/2018/2.1 – (pobierz plik pdf)
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 2/05/2018/2.1
1.
Pytanie:
Proszę o podanie terminu i ew. w jakich godzinach możemy dokonać oględzin terenu przedmiotowej inwestycji.
Odpowiedź:
Informujemy, że działka o numerze ew. 238/2 w miejscowości Szeligi (współrzędne GPS 52°13’34.5″N 20°52’20.3″E) jest ogólnie dostępna, nieogrodzona. Oferenci mają możliwość zapoznania się z terenem w dowolnym czasie, bez konieczności obecności Zamawiającego.
2.
Pytanie:
Proszę uprzejmie o wyjaśnienie zapisu ze str. 4 opisu techn. dotyczącego dostawy wind. Czy w zakresie Wykonawcy do oferty jest wycena dostawy dwóch wind czy tylko jednej? W budynku wykonujemy dwa trzony windowe.
Odpowiedź:
Zgodnie z projektem: Wykonawca wykonuje dwa szyby windowe, na etapie budowy przewidziane jest wyposażenie w dźwig tylko szybu w części przeładunkowej.
3.
Pytanie:
Proszę o podanie szczegółów materiałowych niezbędnych do wyceny:
1) rodzaj wykładziny pcv – grubość, typ, symbol itp.
2) rodzaj wykładziny dywanowej – grubość, typ, symbol itp.
3) Okna oddymiające 84×84 cm – 2 szt. – gdzie występują?;
4) Wykończenie ścianek przesuwnych – materiał, kolor?
5) sufit podwieszany z membrany napinanej – gdzie występuje, jaki typ, z czego membrana, ew. producent?
6) Panele ścienne 3D w holu wejściowym na ścianie – z jakiego materiału, grubość, ew. producent?
Odpowiedzi:
Ad. 1) i 2).
Wytyczne dotyczące wykładzin:
- Wykładzina PCW – rolka m – w klatach schodowych, korytarzach – homogeniczna, klasa użytkowa 34, trudnopalność – Bfl-s1, odporność na ścieranie – grupa T, antypoślizgowość – R9.
- Wykładziny PCW – rolka – w pomieszczeniach mokrych – łazienki, pom. socjalne – homogeniczna, klasa użytkowa 34, trudnopalność – Bfl-s1, odporność na ścieranie – grupa T, antypoślizgowość – R9.
- Wykładziny PCW – rolka – w pom. biurowych, laboratoriach – homogeniczna, klasa użytkowa 34, trudnopalność – Bfl-s1, odporność na ścieranie – grupa T, antypoślizgowość – R9, antystatyczna.
- Wykładziny dywanowe – pomieszczenia biurowe – antypoślizgowość DS, antystatyczna, trudnopalność – Bfl-s1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru wykładziny na etapie realizacji, spośród min. 3 przedstawionych przez Wykonawcę rodzajów wykładzin spełniających powyższe wymagania.
Ad. 3)
Okna oddymiające o wymiarach 84x84cm występują w nadszybiach dźwigów. Są zaznaczone na rzucie dachu, rysunek A07 i A08.
Ad. 4)
Ścianki wykonane z płyty laminowanej w kolorze białym lub jasnoszarym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru na etapie realizacji, spośród min. 3 próbek przedstawionych przez Wykonawcę.
Ad. 5)
Sufit podwieszany z membrany napinanej był zakładany na etapie sporządzania dokumentacji projektu budowlanego. Projekt wykonawczy nie zakłada realizacji sufitu podwieszanego z membrany napinanej.
Ad. 6)
Panele ścienne 3D – styropianowe, wycinane laserowo oraz malowane.
4.
Pytanie:
W zwiazku z przygotowywaniem oferty na budowe Centrum Badawczo-Rozwojowego w Ozarowie
Mazowieckim, prosze uprzejmie o przesuniecie terminu składania ofert (do 14.6.2018).
Odpowiedź:
Ze wzgledu na zmiane kryteriów dostepu zmianie ulega termin składania ofert.
Nowy termin to: 20.06.2018 r. godzina 12.00
5.
Pytanie:
Proponujemy w ww. „kryteriach dostepu” o:
– wydłuzenie okresu, w którym nalezy wykazac wykonanie 5 zamówien, do np. 9-10 lat
lub
– ograniczenie ilosci zakonczonych zamówien w okresie ostatnich 5 lat do np. 2-3 zamówien.
Odpowiedź:
Zamawiajacy wyraza zgode na zmiane kryteriów dostepu.
Nowe kryteria dostepu okreslone w pkt. VII 3) i pkt. XI 6) otrzymuja brzmienie:
Punkt VII 3)
„Posiadac doswiadczenie w realizacji podobnych inwestycji. O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie
Wykonawcy, którzy rozpoczeli działalnosc wczesniej niz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy – w tym okresie wykonali nalezycie,
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukonczyli, co najmniej
2 zamówienia polegajace na budowie lub przebudowie obiektów budowlanych o wartosci kazdego
zamówienia nie nizszej niz 5.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedno zamówienie, które
obejmowało swoim zakresem budowe budynku produkcyjno-magazynowo -biurowego o kubaturze nie
mniejszej niz 10.000,00 m3 z wyodrebniona czescia biurowa, wraz z instalacjami sanitarnymi,
elektrycznymi, teletechnicznymi, wentylacyjnymi oraz zagospodarowaniem terenu.”
Punkt XI 6)
„Kopie potwierdzonych przez Oferenta za zgodnosc z oryginałem min. 2 referencji potwierdzajacych
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami okreslonymi w punkcie VII 3).”